PELANCARAN DAN PERASMIAN PROGRAM JOM PI SEKOLAH(SRA 2010)

16/02/2010, Rakyat Parlimen Jerai sungguh bertuah pada hari ini kerana salah satu anak syarikat MAIWP, Yayasan Taqwa dengan kerjasama UMNO Bahagian Jerai telah mengadakan satu program untuk mengangkat martabat Sekolah-Sekolah Rendah Agama sepertimana yang di gagaskan oleh Menteri di Jabatan Perdana Menteri, YB Senator Mejar Jeneral (B) Dato' Seri Jamil Khir Baharom yang juga AJK UMNO Bahagian Jerai dan juga Pengerusi Biro Penerangan Perhubungan UMNO Kedah.



Lebih bermakna lagi pelancaran program ini adalah menandakan bermulanya program yang akan di susuli ke negeri-negeri lain di seluruh Malaysia. Bermakna pelancaran ini adalah pelancaran sulung dan acara perasmiannya adalah merangkumi  program-program susulan ke seluruh Malaysia.









Bagi Pearlimen Jerai yang mengandungi tiga DUN, ketiga-tiga DUN telah mendapat perhatian Yayasan Taqwa untuk turut menerima bantuan-bantuan tertentu seperti seragam dan kelengkapan sekolah, malah mereka yang di pilih juga mendapat wang saku untuk di gunakan ketika ke sekolah.












Ketibaan Dato' Seri Jamil Khir di sambut oleh Datuk Suhaimi Abdullah selaku Ketua Bahagian UMNO Jerai serta AJK Bahagian UMNO Jerai dan sebhagian besar Ketua-ketua UMNO Cawangan berserta ahli-ahli pelbagai lapisan, Ketua Operasi Yayasan Taqwa, Encik Ahmad Ayob berserta kakitangannya yang bertungkuslums bekerja bagi memastikan majlis ini berjalan lancar dengan kerjasama penuh ahli-ahli UMNO Jerai.



























Responses to "PELANCARAN DAN PERASMIAN PROGRAM JOM PI SEKOLAH(SRA 2010)"

Write a comment